Nerabdare - poezie de Eliza-Maria Dodea

Luând o pauza între lecturi, grupul nostru s-a indreptat spre un nou moment de creatie: am ales 10 cuvinte cu care sa compunem ceva. Cele 10 cuvinte au fost: pasiune, iubire, nerabdare, siguranta, bucurie, libertate, speranta, eleganta, dorinta si liniste. 


Nerăbdare





Cu nerăbdare și speranță,
Aștept să se termine,
Cu bine,
Această nesiguranță.

Aștept, iar cu iubire,
Să fiu îmbrățișată,
Cu multe activități sa fiu iar ocupată,
Iar toate zilele sa fie pline de bucurie.

În această familie minunată,
Am libertate și dragoste necondiționată,
Unde am găsit iubirea toată,
Ce mi-aș mai putea dori vreodată?

Cu dorință și speranță,
Și cu oarecare eleganță,
Vreau să mă reîntorc la pasiunea,
De a fi cu voi întotdeauna!

Eliza-Maria Dodea

Comments

Popular posts from this blog

10 Cuvinte

Prâslea Alioșa