Cu luna


 Cu ocazia zilei lui Eminescu, grupul nostru s-a indreptat spre un exercitiu de creatie: mai multi dintre noi am propus un cuvant care sa fie legat, in mintea noastra, de Eminescu sau de opera lui, iar apoi am creat diferite texte folosind aceste cuvinte. Cele 11 cuvinte folosite sunt: dor, tanar, tei, nemuritor, blandete. lumina, lacul, codrul, luna, suflet si poet.

    Aceasta este creația mea, inspirată de aceste cuvinte care ne duc cu gândul la marele poet, care pe mine m-a inspirat să scriu și eu la rândul meu.


    .                 .   


                                   

  Cu luna

Întinsă
Cu spatele pe humă,
Cu fața către lună,
Cu sufletul adună
Cenușa amintirii
Ce încă jalnic sună
Stinsă.

Nemuritor
Un falnic tei
S-apleacă azi deasupra ei,
Cu crengile-i ca un condei
Revarsă iar lumină,
În mintea sa alină
Un dor.

Blândețea
Îi frânge acum chipul
Căci toate trec la fel ca timpul.
Ce astăzi tânăr pare, simplu,
Mâine va fi vechi si uitat,
Cernând din el ca și nisipul
Tristețea.

Concretul
Dezvălui-tu-i-s-acum privind la lună,
Spus codrului, pădurii ei nebună,
Șoptit în lac de lacrimi si cunună.
Ea a aflat, tristețea se răsfrânge
Si doar în vers o uită si o frânge
Și veșnic curmă și regretul
Doar poetul...


Nicoleta Strugari

Comments

Popular posts from this blog

10 Cuvinte

Nerabdare - poezie de Eliza-Maria Dodea

Frații Karamazov II 3. Planul